søndag 25. november 2018

House mouse

Hei og god søndag!

Sitter på hobbyrommet og koser meg med julekortene mine. I dag har jeg et enkelt kort med et søtt motiv jeg fant på Pinterest - House Mouse fra Stampendous (tror jeg da).

Motivet er fargelagt med Copic i følgende farger fra øverste kule og nedover:
BG15 - BG13 - BG11
BG01 - BG000 - BG0000
BG78 - BG75 - BG72
BG99 - BG96 - BG93
kulen på bakken tror jeg er samme som øverste.
Har et lag med Glossy accents over alle kulene

Musen er fargelagt med
 C4 - C3 - C2 - C1 - E50 - E93

tekst er fra stempelplate #godjul stempel - Staz
 
Tekst inni kortet er på venstre side fra North Star, på høyre side et stempel jeg ikke husker hvor er fra og underskriften "klem fra tante Kari" er et stempel jeg bestilte fra Papirgleder (skriver ikke veldig pent selv) hihi…

Snøkrystallen i hjørnene er fra Sizzix - thinlits 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar