tirsdag 11. september 2018

Vertinnegave

Hei!
Har hevet meg på trenden clean and simpel. Syntes i grunn det er vanskelig og lage så enkle kort. Men samtidig har jeg veldig sansen for dette. Så det blir nok en del av det fremover tipper jeg :-)

Jeg fant et motiv på Pinterest som jeg syntes passet til et hjørne. Det var egentlig med engelsk tekst på men det klippet jeg bort. Kjekt med paint :-)
Diesen rundt er som jeg har skrevet før min favorittdies og heter die-namics-stitched-rectangle som blir en gjenganger på mine kort
Motivet er fargelagt med Copic i følgende farger
lilla: V20-V22-V25-V28-V06
grønt: BG93-BG95-BG99

Har klippet ut og fargelagt blomsten og limt på med limputer for 3D-effekt. Teksten er også på limpute. Dårlig bilde men hvis man legger godviljen til så kan det så vidt skimtes :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar