onsdag 31. mai 2017

Guttekort

Hei!

I dag har jeg to kort med samme motiv. Bare endret litt på det nederste kortet, moret meg med å ta med bilder av han som skal ha kortet.
Motivet heter Airplane fra Mo Manning. Hot air ballon er fra La-La Land og hipp hurra fra Papirdesign.
Egentlig er motivet bortimot ødelagt på det første kortet da jeg hadde på Glossy accents på briller og vindu. Tenkte meg ikke om og stanset ut motivet i runding. Resultat, glossy'n knuste. Men det ser verre ut på bildene.



 Her har jeg skåret ut ansiktet på motivet og satt inn et bilde av bursdagsbarnet :-)


Fargelagt med Copic i følgende farger:
hud: E02, E01, E00, E000, E0000, E93
fly: C7, C6, C5, C4, C3, C2, C1
brunt: E47, E44, E43, E42, E41, E40
blått: B97, B95, B93, B91




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar