fredag 3. februar 2012

sort / hvitt kort

Et litt annerledes brullupskort i grå/sort/hvitt med det herlige motivet "ragged Romeo" fra Mo (det er jo bare sååååå nydelig). Spennende og nytt for meg i hvert fall. Og sånn ble resultatet

 Her er fargene jeg har brukt:
hud: cool grey 1, warm grey 1 og blender
klær: warm grey 1, 3 og cool grey 1 og blender
hår: warm grey 1, 2, 3, 4 og tror jeg brukte litt 5 også
blomster: cool grey 1, warm grey 1, 3 og blender
sokker: warm grey 4 og blender
sko: warm grey 4, cool grey 1 og blender

Deltar med dette kortet på februar - utfordring hos ProMarker Norge

4 kommentarer:

  1. Så nydelig dette kortet var. Det blir en kjempefin effekt når alt går i svart/hvitt.
    Takk for at du deltar hos PMN.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Dette kortet er så nydelig! Jeg har jo sett det "live" og det er om mulig enda finere i virkeligheten :))))

    SvarSlett
  3. Oh lord, dette var lekkert, Digger slike svart hvitt kort.
    Du har så masse lekre motiver som du tryller de mest fantastiske kreasjoner av. Gleder meg til å se enda mer fra deg i året som kommer.

    SvarSlett
  4. Takk for at du deltar på PMN sin utfordring med det flotte kortet ditt! :)

    Klem Ida

    SvarSlett